Wednesday, September 23, 2009

Bosanska matematika

1. nacionalizam + korupcija = kriza u Bosni i Hercegovini.

2. nacionalizam + korupcija = ugrožena ljudska prava

3. nacionalizam = podjela Bosne i Hercegovine


Nacionalizam, neprijatelj broj jedan Bosne i Hercegovine.

“Nacionalizam je, dakle, prevashodno negativitet, nacionalizam je negativna kategorija duha, jer nacionalizam živi na poricanju i od poricanja. Mi nismo ono što su oni. Mi smo pozitivan pol, oni negativan. Naše vrednosti, nacionalne, nacionalističke, imaju funkciju tek u odnosu na nacionalizam onih drugih: mi jesmo nacionalisti, ali oni su to još i više, mi koljemo, kad se mora, ali oni još i više; mi smo pijanci, oni alkoholičari; naša istorija je ispravna samo u odnosu na njihovu, naš je jezik čist samo u odnosu na njihov. Nacionalizam živi od relativizma. Ne postoje opšte vrednosti, estetičke, etičke, itd. Postoje samo relativne. I u tom smislu, u prvom redu, nacionalizam jeste nazadnjaštvo.”
Danilo Kiš

No comments: