Thursday, May 23, 2013


MAJKA

Kada si dijete

majka je poput sunca

koje nikad ne zalazi,

u toplom domu.

Sve što dodirne,

kuda prođe,

riječi koje izgovori,

sve zrači ljubav.

Majčina briga urezuje se  u vijuge

i oplemenjuje biće koje raste.

Majčina ljubav je klica za ljubav.

A bez ljubavi šta je čovjek,

šta je život?

*

U avliji majke Sene

uvijek je bilo cvijeća.

Volim cvijeće.

Kao da sam se rodio u cvijeću.

Ljepota iz cvijeća

osvojila je moje srce.

Radujem se

livadama cvijetnim

Radujem se ljepotama

kojim obiluje naša Bosna

i avlije bosanske.

 

*

Vrijeme je za kafu kod majke.

Ali majke nema.

 Samo tragovi,

u prostoru i vremenu.

Isto vrijeme,

a nije isto.

I san i java.

Majka, kao da je tu,

a nije tu.

*

Imao sam majku

i u blagodeti njene ljubavi

živio mnoga ljeta.

Poštovao sam je

i pazio,

učinio joj lakšim dane starosti,

i bila je zadovoljna sa mnom.

Otišla je na bolji svijet,

A u  mojoj duši još zrači njena blagost.

No comments: