Monday, August 28, 2017

Promišljanja august 2017.

Ne pokušavaj da zlog promijeniš, to samo Bog može. Inače potičeš ružni govor.

Kako uzdići boljeg čovjeka? Potrošačko društvo nije pogodan ambijent. Ljudi su tu robovi robe. A univerzalne vrijednosti?

Idolopoklonstvo. Obožavanje stvari, novca, sportaša, glumaca, pjevača, a iza, moćne industrije - zarada i rast ružnog ega ljudi.

Neka nam je uvijek na umu da se svaka ružna riječ koju izgovorimo širi se svijetom i priziva zlo.

Kada bi od djetinjstva primali ispravnu Uputu u abrahamsku vjeru, takvi bi se prepoznavali po SVJETLU DUŠE među drugim ljudima.

Kako prepoznati dobrog čovjeka?
Ako naslutiš iskre ljubavi, iskrenosti i pravednosti.

Vanjsko svjetlo i unutarnje svjetlo - svjetlo duše.

Vjera u Boga je princip življenja, Uputa koja preporučuje vrijednosti, moral i filozofiju života.

Kafa sa samim sobom. Razgovor je vrlo otvoren.

Mora li se dobro braniti silom, ako je zlo na sili utemeljeno?

Kada me zlo snađe prihvatam kao iskušenje i za sve sam zahvalan Stvoritelju.

Duša je "program" u razumu sa osobinama čovjeka.
Kroz život se samodograđuje.

Naše svjetlo je naša duša.

Islam nalaže vjernicama „da ukrase svoje ne pokazuju drugima“ da ne bi izazivale strasti.

Abrahamske religije upućuju čovjeka na obuzdavanje strasti radi ljepšeg života.

Strasti izviru iz tijela, a nadahnuće iz duše i svjetla Stvoritelja.

Kada je Jusuf progovorio, kao da ja govorim, ja sam On, spoznaja nas veže u jedan um.

Osmijeh i ljubav, služenje dragim bićima i kuća puna cvijeća...recept za ljepotu.

Jesi li sam? Nisam sam. Sa Stvoriteljem sam. Razmišljam.

Ništa nije moje, izuzev dobrih djela. Navikavam se na Onaj svijet.

Ljubav je najbolji način komunikacije ljudi. 
Duša s dušom.

U istom srcu ne stanuje i ljubav i mržnja! 

Živimo u istoj zemlji , Bosni i Hercegovini.
Prošli smo istu istoriju.
Govorimo jedan jezik koji narodi nazivaju različitim imenima.
Vjerujemo abrahamsku vjeru čija je suština ista - da čovjek bude bolji!
I čemu podjela? Čemu isticanje razlika?
Zlu, samo zlu služi. 

Prava sloboda osvaja se iznutra,
borbom sa samim sobom. 

Za sve izraženo o jeziku, književnosti i istoriji u doba nacionalizma kritički stav.

"Najveći džihad je borba sa samim sobom."

Kad čovjek voli sebe kroz sebe to je ružni ego.
Kad čovjek voli sebe kroz druge to je ljubav.

Kada pročitam knjigu i ne nađem, savjet, znanje ili ljepotu duha, bio je gubitak vremena.

No comments: